aDSL

Στις 7 Ιανουαρίου, έκανα ένα δώρο στον εαυτό μου: παράγγειλα το πακέτο OnDSL Economy 384/128 του ΟΤΕ, μέσω internet. Ο ΟΤΕ υποστηρίζει ότι σε 12 εργάσιμες ημέρες το αργότερο θα έχεις internet. Σε μία (ημερολογιακή) εβδομάδα μού έρχεται στο σπίτι (με την υπηρεσία «πόρτα-πόρτα» των ΕΛΤΑ, χωρίς επιπλέον χρέωση) το modem και οι οδηγίες σύνδεσης. Ήταν Σάββατο πρωί. Έχασα όλη την ημέρα προσπαθώντας να συνδεθώ. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ προσπαθούσε να βρει το πρόβλημα σε κάποιο λάθος στην παραμετροποίηση του modem. Τίποτα! Πρέπει να τους κάλεσα καμιά δεκαριά φορές εκείνη τη μέρα. Ξέρετε, είναι το γνωστό κόλπο: παίρνεις συνέχεια τηλέφωνο και κάποιος υπάλληλος, κάποια στιγμή θα σου δώσει τη σωστή πληροφορία. Έτσι, κι έγινε. Ύστερα από πολλές ώρες εκνευρισμού, μου είπαν ότι απλά η γραμμή μου δεν έχει αναβαθμιστεί ακόμα σε aDSL!

Σημείωση: η παροχή της γραμμής DSL γίνεται από τον ΟΤΕ με ευθύνη του τηλεφωνικού κέντρου στο οποίο υπάγεσαι. Η παροχή internet γίνεται από την ΟΤΕNet (ως ISP).

Στο μεταξύ, εγώ πιστεύοντας ότι με το να μου στείλουν το modem έχει ενεργοποιηθεί και η γραμμή μου, ενεργοποίησα την υπηρεσία παροχής internet στην OTENet και η συνδρομή μου άρχισε να τρέχει.

Την επόμενη εβδομάδα έπαιρνα συνεχώς τηλέφωνο στη γραμμή υποστήριξης DSL του ΟΤΕ. Λάμβανα την ίδια απάντηση: «η διαδικασία αναβάθμισης είναι σε τελικά στάδια και σύντομα θα ολοκληρωθεί». Όμως, στο τέλος της εβδομάδας το μήνυμα άλλαξε: «η διαδικασία αναβάθμισης είναι σε αρχικά στάδια και θα πάρει μερικές ημέρες ακόμα»! Εκεί είναι που το ποτήρι ξεχείλισε…

Άρχισα να φωνάζω για την καθυστέρηση, ότι η συνδρομή μου στην OTENet τρέχει, ότι έπρεπε σε 12 εργάσιμες να έχει γίνει κ.λπ. Τελικά, μου είπαν ότι έπρεπε να τηλεφωνήσω ο ίδιος στο τηλεφωνικό κέντρο της περιοχής μου για να ρωτήσω γιατί αργούν οι «καλωδιώσεις». Πήρα, λοιπόν, στην υπηρεσία DSL της περιοχής μου και μου είπαν ότι είναι θέμα των τεχνικών πότε θα περάσουν τα καλώδια και ότι πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες κ.λπ. Τότε, τους είπα κι εγώ ότι ίσως θα έπρεπε να διαλέξω μια άλλη εταιρεία για aDSL και ίσως μάλιστα το κάνω, ακυρώνοντας τη σύμβαση με τον ΟΤΕ. Μου είπαν ότι θα κάνουν ό,τι μπορούν…

Το μεσημέρι, επιστρέφοντας στο σπίτι είχα internet!

Πραγματικά ο ΟΤΕ έχει κάνει προόδους, όμως δείχνει να κουβαλάει παλιές συνήθειες. Αλήθεια, τι θα γινόταν αν δεν υπήρχαν άλλες εταιρείες;