Οι γνώσεις μου στο marketing είναι στοιχειώδεις. Το τελευταίο σεμινάριο που παρακολούθησα είναι πριν από πολλά χρόνια. Τα τέσσερα “P” του marketing (πιθανότατα έχουν γίνει περισσότερα τώρα), product, price, place, promotion, φαίνεται ότι είναι βασικά για μια εταιρεία.

Σήμερα βλέπω διαφημίσεις και των δύο υποψήφιων δημάρχων Θεσσαλονίκης, Παπαγεωργόπουλου και Αράπογλου, σε αθηναϊκά κανάλια. Το product είναι αμφιλεγόμενο και βέβαια ανάλογο με τις απαιτήσεις του πελάτη. To price είναι δυσανάλογα υψηλό, ούτως ή άλλως εμείς πληρώνουμε τη νύφη. Το place είναι δεδομένο και μη επεκτάσιμο. Το promotion είναι υπερβολικό. Τόση σημασία λοιπόν έχει η Θεσσαλονίκη για τα δύο μεγάλα κόμματα; Τόσα χρήματα για promotion ενός υποβαθμισμένου προϊόντος, για ένα target group 245.000 ανθρώπων; Τόση σημασία στις εντυπώσεις;

Και το πιο άπειρο στέλεχος μιας μικρής επιχείρησης γνωρίζει ότι δεν διαφημίζεις σε ένα κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς.

Αφήστε σχόλιο