Διαβλέπω μια στροφή των ΜΜΕ στην αντιμετώπιση των φοιτητικών κινητοποιήσεων. Ενώ μέχρι χτες ήταν φανερά ή κρυφά υπέρ των φοιτητών, σήμερα είναι καθαρά εναντίον. Νομίζω ότι οι φοιτητές έπαιξαν ένα πολύ κακό χαρτί και έστρεψαν πάνω τους πολλές κακές εντυπώσεις: αρνούνται το διάλογο. Οποιοσδήποτε ουδέτερος παρατηρητής, ακόμα και ένθερμος υποστηρικτής, λογικά σκεπτόμενος καταλαβαίνει ότι αυτή η στάση δείχνει φανατισμό και έλλειψη ορθολογισμού. Οι φοιτητές έχασαν όσα δίκαια είχαν. Και τώρα βέβαια η κυβέρνηση έχει το πάνω χέρι. Για άλλη μια φορά φάνηκε η έλλειψη προγραμματισμού των κινήσεων των φοιτητών. Για άλλη μια φορά φάνηκε ότι κάτι άλλο υποκρύπτεται. Ο αγώνας για τον αγώνα δεν έχει νόημα. Η αντίδραση για την αντίδραση είναι αυτοκαταστροφή. Οι υποκινητές των κινητοποιήσεων ξεσκεπάστηκαν. Δυστυχώς, φοιτητικό κίνημα δεν υπάρχει. Φάνηκε για άλλη μια φορά.

2 Απαντήσεις στο “Στροφή”

  1. Αυτό νομίζω οτι είναι και το στενάχωρο της υπόθεσης. Μέσα στον όλο ανβρασμό που επικρατεί ξεχάσαμε το ουσιώδες: την ουσιαστική βελτίωση του ελληνικού πανεπιστημίου. Και αντί διαλόγου στο κρίσιμο σημείο,τα πράγματα πήραν λάθος τροπή και τώρα φοιτητές (και μη?) δε βάζουν φρένο.
    Ελπίζω να επικρατήσει τελικά πνεύμα διαλλαξιμότητας απ’ όλες τις πλευρές για το κοινό καλό. Να μην χαθεί κι άλλη εξεταστική αλλά και να μην περάσει ένας νόμος “μερεμέτι”, κατ’ εμέ, που δεν θα εστιάζει σε βασικά προβλήματα του πανεπιστημίου.

  2. Θυμάμαι!!!!! Πόσο άσχημα χρησιμοποίησαν οι παρατάξεις στο Πανεπιστήμιο το νεανικό ενθουσιασμό μας, την ορμή μας αλλά και την άγνοιά μας εν έτει 1976-1981. Ας προσέξουν οι σημερινοί νέοι. Τις περισσότερες φορές τα κόμματα νοιάζονται για την επίδραση που θα έχει η επαναστατική γυμναστική στα αποτελέσματα των γενικών εκλογών. Και εν ονόματι του στόχου αυτού γίνονται επαγγελματικά και εκπαιδευτικά εγκλήματα. Που δυστυχώς τα διαπιστώνεις κατόπιν εορτής. Τα γράφω αυτά χωρίς να ξέρω αν έχουν δίκηο ή άδικο οι φοιτητές. Το νόμο δεν τον ξέρω. Ξέρω όμως από πολιτικές παρατάξεις και πόσο εν τέλει είναι «αγνές» οι προθέσεις τους.

Αφήστε σχόλιο